1:a gången

Bestämde mig för en timme sen på grund av bristande intresse för att ge upp min gamla blogg. Känns väldigt begränsat att ha en blogg bunden vid ett visst ämne även om det tydligen är vad "bloggproffsen" (vilka det nu är) rekommenderar. Så jag tänker alltså efter mitt första blygsamma försök till en modeblogg gräva mig lite djupare ned i bloggträsket och skapa en mer "personlig" blogg. Även om det innebär en viss fara för min integritet och kanske även för min självkänsla, så känner jag mig efter en tids funderande äntligen beredd att joina den narcissistiska massan här på blogg.se. Önska mig lycka till! Här ovan kommer ett försök till ett första blogginlägg.

(Det här blogginlägget blev förresten oerhört trist, skyller på att jag är rookie tror jag, tills vidare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0