Make four wishes

  
image191

Jag vill ha en gammal skrivmaskin som kan stå i ett hörn och damma på ett fint sätt.


image190

Ett paraply precis som det drottningen har vill jag också ha för regninga dagar.


image189

Nathalie Portman är så vacker i sin rosa peruk. Vill ha en precis likadan och leka mystisk förförerska under sena partykvällar. Eller dansa till Phoenix precis som Scarlet i Lost in translation.



image188
                                 
image186

Gick in i en liten arabaffär i Vårberg och hittade Saiolor moons måntiara i en kartong. Vill vara tio år igen så att jag legitimt kan springa runt hemma och svinga min magiska tiara och skrika "I månens namn ska jag straffa dig!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0