Coolstuff.se

Det är när man verkligen granskar sidor som coolstuff.se som man inser hur mycket det finns som man vill ha men inte behöver. De här fyra sakerna skulle jag klara mig väldigt bra utan men jag inbillar mig att jag skule ha väldigt stor glädje av dem.

En kylskåps berg och dalbana - Hur kul är det inte att göra sin egen bana direkt på kylskåpet i sann Wallace och Gromit-anda och  sedan låta den lilla kulan rulla genom den?

En osynlig bokhylla - Med den här luras man att tro att böckerna svävar fiitt på väggen. Även om ingen förnuftug människa köper det så är det väldigt snyggt.

En Sleeptracker - Den här coola manicken väcker dig jut när du sover som lättast (inom en intrvall) så att du vaknar och känner dig mycket piggare.

En TV-B-Gone - med ett litet knapptryck kan stänga av precis vilken tv-som helst som du stör dig på. Makt!



                 

Kommentarer
Postat av: allebanan

Sån hylla borde du köpa XD

2007-07-10 @ 22:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0