Nakna kockar

Efter en helgs slit har jag inte så mycket mer jag vill nämna än att det är otroligt sexigt med män som lagar mat. Nu vet alla det. hej hej.




Eller. Om ni vill veta varför så är det bara att spana in Per Moberg i hans oerhört maskulina matlagningsprogram, där han svettigt och djupt passionerat klyver enorma köttbitar och kokar mustiga grytor. Jamie Oliver kör en annan lite mjukare stil, där han läspande berättar med en nästan religiös ton om sina fräscha råvaror vilka han har valt ut med en extrem precision. Vilken kvinna känner inte lust inför en sådan man? frågar jag mig.
Ett hett tips till alla killar och riktiga män:
Skippa förklädet och knäpp upp skjortan, gå till närmsta matvaruaffär (helst saluhall) och plocka åt dig de bästa råvaror du kan hitta. Självklart smakar du på allt för att vara riktigt säker på att du har hittat det rätta. Har du tillgång till en bössa så går det bra att skjuta älgen som du sen tänker tillaga, först. Väl hemma tänder du lite ljus och fixar en gourmetmåltid . Din flickvän/dejt kommer att falla som en fura.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0