Blender

image49image48

Köpsuget börjar göra sig påmint igen och Electrolux home lockar med alldeles för bra priser. Just nu kostar den här blendern från C3 endast 495 kr. Skulle vara kul att kunna göra egna smoothies och soppor, dessutom är de ju så otroligt snygga. OBH Nordica har en snygg också i roliga färger för 399 kr men den här känns mer stilren. Dessutom är den en hejare på att krossa is enligt Smartson.se. Är riktigt kul att sitta och jämföra olika produkter och besatt som jag är av att få det mesta möjliga för pengarna så satt jag igår och tittade vilken som var den bästa potatisskalaren. Borde nog börja bli rädd för mig själv snart. Den bästa var iaf en Sveico 7401 som kostar 40 kr. Skyller på att rösterna säger att jag ska köpa. Går inte att stå emot.



Kommentarer
Postat av: Jag

Köp en Magic Bullet och berätta för mig hur bra den är!

2007-05-14 @ 19:57:51
URL: http://cissin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0