Årets önskelista

Var i skolan en stund idag och gjorde grupparbete, lyckades skynda på min grupp lite så att jag och L kunde sluta samma tid. Vi tog en tur på stan där jag hittade (ännu en) jättefin svart klänning på indiska som jag tyvärr aldrig hann pröva. Den var i en rak 20-talsmodell med en liten volang där nere. Skyltdockorna hade på sig långa halsband och diadem med fjädrar i. Kul att ett så gammalt årtionde får se dagens ljus igen :) Måste in och pröva den någon dag i veckan.
Ikväll är jag ensam hemma och har myst i soffan med varm choklad och min nya sköna hem-tidning. Bara en massa jul i numret och jag blir ännu mer inspirerad till att göra någon kul och helst "nyskapande" godissort. Lussebullarna måste jag hinna göra i veckan också. Här är min önskelista för i år än så länge:

Kokböcker/Bakböcker ( Förslag: Leilas guldkant på vardagen, Vinterns söta, Två systrars söta)
Presentkort på inredningsaffärer
Presentkort i bokhandel
Begagnad hushållsassistent
Marimekko-skål
Tigi bedhead superstar blowdry
Björn Axén volumaster
Tidningsprenumeration
Fina underkläder

                         image180                            image184  image182

image183


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0