Saker jag önskar att jag kunde..

image209


Jag kan ganska mkt tycker jag men inte allt, här är några saker iaf som jag önskar att jag kunde :)


Jag önskar att jag kunde göra potatissoppa utan att spruta ner hela köket med min odugliga mixer.

Jag önskar att jag var en sån som kunde få folk att skratta precis när som helst trots att de egentligen är ledsna.

Jag önskar verkligen att jag kunde spela cello. Skulle sitta naken bakom en och spela en egenkomponerad kärlekssång till L, eller avreagera mig med hjälp av den när jag var riktigt arg.

Jag önskar att jag kunde komma ihåg människors ansikten bättre. Blir alltid lika jobbigt när jag presenterar mig för samma person två gånger :)

Sist men inte minst önskar jag att jag var en sån som kunde komma ihåg alla viktiga citat från filmer och sen droppade dem i precis de rätta ögonblicken så att folk blev imponerade.


Bofinken, vågar du anta min utmaning? :)




Kommentarer
Postat av: Johanna

Låt mig bara klura lite. Känns lite för avancerat klockan halv sju på morgonen, men jag kommer igen...

2007-11-19 @ 06:35:31
URL: http://bofink.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0