När katten är borta

Kom hem igår kväll och hann vara med en stund på släktkalas innan jag stupade i säng.  Idag hann jag med en fika på stan med min kära mormor, ett mössköp och en tur till  rusta för att leta efter mormors favorithudkräm. Väl hemma har jag hunnit smaka på min lillasysters köttfärs-utan-sås och planerat lite inför helgens tjejkväll. Temat är knytkalas och ingredienserna är tapas, vin och nostalgi. Blir nog riktigt kul om alla dyker upp. Bilder kommer senare.

Annars vet jag inte riktigt hur jag ska spendera veckan. Känns lite mer händelsefattigt här än i sthlm men å andra sidan blir det mer tid till plugg.

Lite läskigt känns det att min säng som jag legat i de senaste fem åren inte känns hemma längre. Mitt rum är rätt ickehemtrevligt också då mina lillsyrror varit där och snott saker till sina rum medan jag varit borta. När katten är borta dansar råttorna på bordet...
  

Kommentarer
Postat av: Johanna

Weei! Jag är hemma, och imorgon hos dig =) Ser inga chicks on speed, var är alla?!

2007-10-18 @ 20:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0