Umeå igen

Nu är jag här igen i min lilla lägenhet och ska strax sova. Tror alltid att jag ska hinna så mkt på kvällarna men jag hinner knappt någonting. Ikväll har jag satt upp lite tavlor och lagat en stor sats med köttfärssås. Stoppade in flera små burkar i frysen som kan bli framtida middagar eller luncher. Alice ringde ikväll och vi pratade en massa. Så viktigt att hålla kontakten fast man är så långt ifrån varandra. Vi kom överens om ikväll att vi faktiskt behöver varandra och jag fick världens finaste inlägg tillägnat mig.



image472

Sanna vänner har man kvar.

Ska hänga upp vårt lilla barndomsminne i hallen så att jag känner mig hemma varje gång jag kommer innanför dörren. :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0