En nypa luft

Vaknade utan feber igen i morse så efter att ha intagit en c-vitaminkick i form av en apelsin så gick jag en promenad runt byn. Första gången jag andades frisk luft på fyra dagar.  J fick ett litet besök (fick veta mer om flytten bland annat) och fick så även min kära farmor och farfar

Jag står för dagens middag som  blir lax med pestotäcke. Aldrig smakat förut men pesto är ju gott och lax är gott så varför inte?  Mormor kommer hit ikväll och det blir mysigt, men jag måste hinna med att göra klart sista hemtentan också, ska skickas in i morgon.  Fick lite hopp igen angående intagningen när jag tittade på tidigare statistik gällande "Sista intagna reserven". Kvoten låg på 19,20 så jag borde komma in ändå med tanke på tidigare år, trots att jag bara är 6.e reserv. Bara att vänta lite till.. Jobbigt :s

Receptet till pestolaxen fick jag från en av mina favoritmatbloggar "Kryddburken".

image415
Bild tagen från Kryddburken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0