Sjuk

Fortfarande feber och jag ligger och skälver under filten framför en dålig tonårsfilm. Kan inte sova heller när jag har feber märker jag. Igår natt låg jag och vred mig hela natten så att L hölls vaken också. Frös så otroligt också trots två alvedon i kroppen och hade vi inte delat täcke hade jag nog frusit ihjäl. Inte mkt bättre idag trots att en regelbunden dos av alvedon fick mig på benen större delen av dagen, men det är ju på kvällarna det blir som värst. En alvedon till innan jag lägger mig så ska det nog gå bra. Får sätta elementet på högsta värme kanske.

En sån här jobbig sjukdag när allt känns hopplöst och både pojkvännen och bästa vännen är långt borta får man drömma sig bort lite istället.

Vi på en lång vit strand med sandkorn i nacken och solstrålar längs ryggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0