21

image507

måndag fyller jag år. I helgen blir det först utgång med L och kompisar till hans kompis. Känns riktigt kul eftersom det var så länge sen vi var ute tillsammans. På lördagen blir det utemiddag med släkten och sen bjuder mamma på tårta hemma hos mig. Sen så kommer Alice hem i helgen också och jag har verkligen saknat henne så jag hoppas att vi två hinner umgås också. På måndagen ska jag ha lite kalas för några klasskompisar. Förhoppningsvis hinner jag baka några cup cakes innan att bjuda på och te finns det i massor.

Angående födelsedagspresenter så verkar L redan ha köpt en till mig vilket känns roligt. Överraskningar är roligt. Men om jag får önska mig lite saker så finns det ändå ett par.

En fin tårta trots att jag inte tycker om tårta. Tårta är viktigt på födelsedagar.

En kudde med Stig Lindbergmönster skulle vara fin att ha i soffan.

Ballonger formade som hjärtan är fina. Tänk tre stycken i en liten bukett. Såna med gas i som flyger uppåt.

Ett hemmagjort födelsedagskort skulle vara roligt att få, såna är ganska ovanliga nuförtiden.

Den här tekannan från Åhlens är helt bedårande. När vattnet kokar så tjuter den, vill ha precis en sån fast svart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0