Minestrone

image510

Ännu en dag i psykologskolan har passerat. Avslutade med en middag bestående av vegetarisk minestronesoppa och scones. Ville ha en måltid som var så snabb och billig som möjligt men inte stavades korv och spagetti så det blev makaroner istället. I min minestrone hade jag lök, vitlök, makaroner, krossade tomater, grönsaksbuljong och lite diverse kryddor. Bara sådant man alltid har hemma vill säga. Sconesen slängde jag ihop på tio minuter medan soppan kokade. Ikväll ska jag och Cecilia på bio och se Himlens hjärta. Passande med lite äktenskapsproblem att gräva ned sig i med tanke på vår kommade framtid. Relationer och ångest, mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0