Poatissoppa

Ganska lätt dag det här med två timmars föreläsning och lite fix med tillgodoräkningspapper efter. Har nyss lagat lite potatis och purjolökssoppa till mig och L som jag åt med mitt nya favoritsnacks finncrisp. Väldigt beroendefrankallande med ett tjockt lager bregott på.

Något annat som är helt sjukt gott är att ta en klick créme fraiche i soppan. Mums! Nu ska jag packa träningsväskan och prova på en ny lagom ansträngande idrottsgren (efter en stadig måltid som denna): Vattengympa. Ska bli roligt att se vilken medelålder det är där men har på känn att jag kommer sänka den några snäpp. :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag gick på vattengympan några gånger på IKSU, faktiskt helt okej om man gjorde så "tungt" man kunde.

2008-09-09 @ 07:40:26
URL: http://bofink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0