Mormors bullar

Nu har vi tackat ja till lägenheten och det känns jätteskönt! Jakten är över och man slipper gå in på bostaden vareviga morgon och anmäla sig på olika objekt. Har varit lite av en stress också att försöka hitta en innan sommaren men nu när det problemet är löst kan man andas ut och njuta av påsklovet som kommer vara ända fram till nästa måndag. Ska jobba två storhelgsdagar men resten blir ledigt och förhoppningsvis finns det tid för några soliga (?) vårpromenader.

Innan jag sticker hem på påsklov så ska jag och mina gruppkompisar jobba lite hos mig i eftermiddag. Hur mycket som blir fika och hur mycket som blir hårt arbete återstår att se. Jag har i alla fall laddat upp med mormors bullar och mina blåbärsgrottor. A:s labrador får förhoppningsvis följa med hit och vara med och trängas i vår lilla etta men finns det hjärterum så...




Såhär ser planlösningen ut om ni undrar. Det är inte så stort men prio nr ett är nog att vi får plats med ett skrivbord/pysselbord, ett datorbord, massor av second hand-fyndade böcker samt ett stort och härligt matbord som plåster på såren för det minimala vi har nu.


Funderar på om det skulle vara snyggt med stolar målade i någon färg?




Bild från Sköna hem


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag letar fortfarande efter de perfekta pinnstolarna som jag ska måla i rött

2009-04-08 @ 20:32:38
URL: http://bofink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0