Påsk




Jag har tydligen vart snäll i år eftersom jag fick ett så fint påskägg med mitt favoritgodis av Alice. Det sorgliga var bara att när jag hade lämnat den i skafferiet under natten så var den slut när jag skulle mumsa i mig resten till frukost. Råttorna hade varit framme. Det var härligt med lite påsklov men nu är jag glad över att vara tillbaka i min egen soffa igen i lägenheten. Igår var Alice här och hälsade på och jag gav henne en rundtur på skolan med tillhörande lunch i Lindellhallen, sedan gick vi på stan ett par timmar och köpte likadana ballerinaskor med en liten blomma därfram. Nu fattas det bara ett par skor med klack på så är jag nöjd. Efter en hel vinter i stövlar med klack så känns det nästan obehagligt att vara tillbaka  på markhöjd igen i conversen.



Jag skulle vilja ha en Bumling i någon fin färg över köksbordet.



Orange kan vara ganska fint mot vitt eller svart.



Snyggt med lite grafiskt .


Bilder från Designonline, Sköna hem och Alvhem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0