Alla hjärtans

Den här dagen började med en ganska kort sovmorgon och en lite längre frukost på sängen. Vaknade i ett iskallt rum av att L var borta och somnade om igen. Blev väckt med en varm puss på kinden och en massa gott att äta.  Blev sedan en tur med nya bilen (den är riktigt snygg) och god hemmagjord hjortronparfait hos mormor. Därefter lite melodifestivalen (mycket sämre startfält den här gången) och nu en lugn stund i min egen säng. Jag och min katt Skriki framför Revolutionary road. En skön avslutning på en fin dag. :)

Liten färgglad vårinjektion:



En fin och puffig kjol som går nedanför knäna som på 50-talet, en sjal i solgult, och en somrig klänning tillsammans med en klassisk RL-blazer. Såhär skulle jag vilja gå omkring nu :)


A young couple living in a Connecticut suburb during the mid-1950s struggle to come to terms with their personal problems while trying to raise their two children.

Passion, ångest, gräl och förortstristess. Kan tyckas som ett bra sätt att förstöra alla hjärtans dag på, men jag ger den en chans iaf.

Kommentarer
Postat av: Alida

kolla på min blogg - kärlek vid första ögonkatet och ge mig kritik

2009-02-16 @ 21:37:29
URL: http://alidahannahh.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0