STHLM Weekend

 Om en timme sätter jag mig på ybussen mot STHLM. Alice kliver på i Övik någon timme senare och sedan blir det tjejsnack och tidningsläsande på bussen innan läggdags. Förhoppningsvis får jag läsa lite i "Gösta Berlings saga" också. Tycker om den boken faktiskt :)

Vi lyckades slutföra första utkastet till sista delen av dokusåpatriologin idag och det känns skönt inför helgen. Jag och L hann med en liten lunchdejt i humhuset med hemlagade (goda) matlådor. När jag kom hem från skolan fanns en delikat middag framdukad på bordet bestående av älsklingens specialpestopasta med kokosmjölk och kikärtor i. Supergott!

Big love har börjat på sin tredje säsong och jag sitter och spenderar tiden med att multitaska lite, dvs surfa och titta samtidigt. Går sådär då jag är lite halvdålig på att göra två saker samtidigt. Annars så sitter jag och funderar på vad jag vill shoppa i Stockholm. Den här helgen ska bli så kul! Jag och min bästa vän ska shoppa våra plånböcker tomma, gå runt tills våra skor blöder av skoskav och äta massa godsaker tills vi dånar. En dekadent helg med andra ord ;)

Några idéer:

 
Snygga chinos från Cheap monday         Levis vintage shorts

Guldfärgad Casioklocka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0