Unik

Det är något speciellt med att höra dikter och romaner bli upplästa av författarna själva. Den här blev jag lite förälskad i alldeles nyss. I sommar kommer jag att läsa böcker både i pocketform och som ljudböcker på min walkmanmobil. rekommenderar alla som tycker att det är jobbigt att bara ägna sig åt en bok, att istället gå runt och lyssna med ett par hörlurar i öronen. Förra sensommaren gick jag runt ochj plockade hallon i snårskogen med Lena Endre som läste Virginia Woolfs "Mot fyren" i öronen. Ljuvligt! Ska bege mig till biblioteket snarast och låna hem ett par ljudböcker samt beställa hem en trave med pocket från Bokus.

Här är några som jag funderar på att klicka hem:



   
Någon som har något fler tips?

 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Halvläskiga böcker funkar utmärkt, John Ajvide håller en verkligen vaken om kvällarna.



Själv ska jag försöka mig på Orlando, eller kanske nåt av Selma Lagerlöf.

2009-06-04 @ 13:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0