Helg



En liten bild från födelsedagskalaset hos Alice igår. Hon hade dukat fint och bakat små hjärtformade kladdkakor med knapriga chokladbitar i. Vi pratade en massa , drack svartvinbärsjuice och tittade på en sorglig film: Seven pounds med Will Smith. Jag fick en fin present också nämligen ett halsband med ett litet litet kuvert och inuti det fanns ett litet brev som man kunde ta ut om man vill. Superfint!



Ikväll ska jag och Lförst på kärleksmiddag  med stans bästa utsikt. Sedan blir det inflyttningsfest hos några vänner och kanske en utgång på det. Tills dess tänker jag ligga och bläddra i en stor hög med inredningstidningar som jag fyndade begagnat idag samt försöka putsa på mitt andra fynd: en tårtspade i nysilver. Som min mor sa när hon rådde mig att köpa den: Du kanske inte använder den så ofta men det finns tillfällen då du verkligen behöver en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0