The coat

Idag har vi förberett för helgen lite och storhandlat på Willys. Blev närmare tusen spänn den här gången vilket skulle kunna ses som ett rent rån men som vanligt räknar jag i antal portioner. Det blev många inbillade jag mig. Tror att vi slog rekord nu i veckan i antalet matlådor i en samma frys och jag förbjöd L att köpa hem fler plastburkar idag.

Eftersom att Myrorna ligger granne med Willys så var jag bara tvungen att springa in där en längre stund. L hittade en gammal soffa som han kunde inta sin medhavda matsäck på. En apelsin och några muslibars.

Hittade en del fina grejor men inget som sade klick. Dock fanns det en superfin rutig kappa från 60-talet som var bara en storlek för stor. Gick länge och höll i den men jag fick erkänna för mig själv tillslut att den faktiskt var för stor. Lämnade Myrorna med ett set plasttrattar och sorg i hjärtat. Finns så otroligt många fina plagg från  60-70 talet men tyvärr är det en aning för dyrt för att man ska ha råd att köpa så många.

Ikväll ska vi på biodate och se "Män som hatar kvinnor". Den har blivit rätt hypad så det ska bli intressant att få göra en egen bedömning trots att jag inte har läst förlagan. Annars har jag tentaplugg att se fram emot i helgen, tenta tidigt på måndagmorgon.  


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ojdå, jag har ännu inte kunnat komma mig för att handla för så mycket pengar åt gången. Att storhandla är väl inte min grej.

2009-03-20 @ 17:45:59
URL: http://bofink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0