Självbiografi

Idag hade jag ingen föreläsning så jag sprang en sväng på stan och fixade fler julklappar till Alice' kalender. Jättekul att ha en ny överraskning varje dag ända fram till jul :) Måste erkänna att det är en liten utmaning att köpa 24 saker som kostar under 20 kr och inte är krafs men det har gått riktigt bra hittills. Hittade samtliga klappar idag på Stockhome. Påminner lite om Lagerhaus fast lite dyrare och lite snyggare. Stod och bläddrade bland presentböckerna där när jag plötligt hittade en superduperjulklapp som mormor ska få. Boken heter "Mitt liv" och är en sorts självbiografi där man själv fyller i sin livshistoria blandat med fotografier från barndom, bröllop etc. Meningen är att man först ska fylla i och sedan ge bort boken til någon och jag tänkte att mormor kunde ge den tillbaka till mig någon gång. Hon har en massa fina fotografier liggandes på hög hemma som skulle passa så mkt bättre i en bok som denna.

image221

Så ser den ut.



image222

Lite julstämning över köksbordet.


image223

Min kalender som Alice har gjort :)


Kommentarer
Postat av: S

Fin och söt kalender!!! =)

2007-12-04 @ 16:52:56
URL: http://suneeta.blogg.se
Postat av: Sanna

Tack!

2007-12-04 @ 20:47:21
URL: http://sannaisabella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0