Ännu mera besök

Den här veckan har inte varit rolig alls. Haft en massa huvudvärk och pluggat ihjäl mig för ett prov som jag inte klarade i slutändan. 900 spänn i soptunnan. Hatar, hatar matte. Någon som vill köpa en matte A-bok?

Varit hemma nu i tre dagar och längtade tillbaka mest hela tiden. Sthlm har nog fått en plats i mitt hjärta ändå. Hemma var det precis så stökigt och bråkigt som vanligt. Vill egentligen inte hålla på och anpassa mig igen, men kommer jag inte in i umeå till våren så finns det inte så många andra alternativ. Trots allt känns pluggandet så otroligt mkt mer givande än jobb just nu. Tappade modet lite pga det misslyckade provet men lite hopp finns ju kvar. Annars blir det jobb, jobb och sedan en kul resa. Får intala mig att vt kan bli kul hur som helst :)

Annars är läget lugnt här i Sthlm ikväll. Vädret är milt men det är väldigt mörkt ute. Jag och A ska ha softarkväll ikväll med chips, dipp och cola. Det är inte så många veckor kvar nu till jul och jag har redan tagit hit en julstjärna och en fin tomtelykta. A har köpt en svart liten julgran som vi ska matcha med resten av inredningen och sätta en fin ljusslinga i. Snart blir det lussebullsbak och vi ska göra det första julmarknadsbesöket för i år. Minst tre st ska det bli och en av dom ska vara grönans julmarknad med L. Det finns öppna karuseller (ska tvinga in L i kärlekstunneln) en skridskobana och förhoppningsvis lite snö. (Det sista är viktigt för att få med L). Måste skriva en önskelista också :)

I morgon kommer faster, kusiner och farmor. Roligt! :)

image208

Kommentarer
Postat av: Johanna

Såklart att vårterminen blir hur bra som helst; det är tiden innan sommmar du talar om! Weei, vi ses nästa helg.

2007-11-23 @ 20:42:55
URL: http://bofink.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0