Lite friskare

Ingen feber idag men väldigt rosslig i halsen och näsrinnandet har övergått till enbart nästäppa.  Har inte varit uppe så mycket utan kurerar mig fortfarande så gott det går. Ikväll har jag bara sett på tv, druckit nyponte och haft fötterna i ett varmt fotbad. Får jag ingen feber igen så tänkte jag försöka göra lite quesadillas som vi kan äta som snacks framför tv:n senare. Har inget recept men jag tänkte försöka köra på något italienskt tema med tomat, basilika och pesto. Kanske lite skinka och mozarella också.  Gott blir det nog hur som helst och det är jätteenkelt att göra. Bara at lägga fyllningen på en tortilla och lägga den andra utanpå så steker men dem som en pannkaka i stekpannan tills de klibbar ihop. Innan man serverar skär man i tårtbitar så att det går att äta med händerna. Mums!

image407

Kommentarer
Postat av: A.

Du har ju lärt mig tända ljus :)

2008-01-12 @ 23:52:53
Postat av: Anonym

mums!

2008-01-13 @ 12:32:47
URL: http://helenascity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0