Nedtaggning

Det VAR väldigt många tanter där och det var kanske inte det mest ansträngande jag någonsin har upplevt men det kändes i magen och armarna iaf :) Fem stycken i min ålder av 22 möjliga, det tycker jag var helt klart godkänt. Resten var väl minst femtio år fyllda men ändå... Efter träningen har jag slappat med älsklingen som kollar på eurosport medan jag tar mig an måndagens nya höjdpunkt :Sofis mode (japp jag är ytlig) och dricker lite het chailatte. Skön kväll :)



Chaite är ett av mina absluta favoritteer under hösten och vintern då det är lite mer sött och mustigt än grönt te som jag dricker mycket annars. Chaite innehåller lite typiska "julkryddor" som nejlikor, ingefära och kanel, man brukar skumma varm mjölk och hälla på toppen, vill man kan man hälla i en skvätt flytande honung men det går lika bra utan. (Jag föredrar det så) Gott och billigt chaite finns att köpa på Indiska men min favorit finns i hötorgshallen. Måste köpa hem en ny påse när jag åker till Stockholm nästa helg.


Kommentarer
Postat av: Alicia

Jag har lagt upp bilder från din lägenhet nu :)

2008-09-17 @ 22:25:29
Postat av: Rebecca

chaite är det godaste som finns!

och vattengympa har jag alltid velat testa, men aldrig vågat haha :)

2008-10-15 @ 20:14:45
URL: http://shehasmicrosoft.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0