Redo

Ja så var det snart dags då. Fick mitt schema igår vilkt gav både en negativ och en positiv överraskning. Den negativa var att jag måste åka  ner redan på söndag. Börjar på måndag så jag måste tillbringa en vecka på en madrass på golvet i L:s brors stdentrum. Förhoppningsvis kommer han tillbringa några nätter hos sin flickvän så att jag och L kan få något sorts utrymme. Den goda nyheten är att  mitt schema består av många relativt korta dagar. Börjar alltid nio eller tio (lång sovmorgon för någon som har klivit upp sex de senaste 7 åren.) och ofta slutar jag reda kl 2. :)
   Jag och L får försöka hålla oss borta från rummet så länge som möjligt på kvällarna för att jag ine ska drabbas av klaustrofobi. Hoppas  på ett besök på gröna lund men L verkar skeptisk. han förstår nog inte vad jag ska dit och göra, jag som hatar karuseller.
   Maten lär bli ett problem, vad jag vet finns inga lågprisbutiker i Willys-stil i närheten av lappis. Bara det inte blir fö många besök på mcdonalds så. Inte för att L skulle tillåta det men. varför måste han vara så mkt nyttigare än jag?
Måste försöka anamma hans pretetiösa livsstil lite mer. Får börja med det i morgon. Ska nämligen strax stoppa i mig lite underbart goda chips och en delikat dipp. Ska göra C, S och A sällskap nu. Sista kvällen med gänget, sorgligt men sant. :(

Kommentarer
Postat av: A.

Det är dax! :D

2007-09-02 @ 11:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0