Badminton

Ingen skola idag igen så jag passade på att sova ut. När klockan hade passerat tolv och dagen officiellt hade börjat så gjorde jag mitt premiärbesök i idrottshallen med min kära pojkvän som ledsagare. Vi hade bestämt oss för att spela badminton och jag fasade lite för en eventuell publik. Var ett tag sen jag satte min fot i en idrottshall nu men det visade sig inte vara så farligt.  Riktigt roligt faktiskt och L försöktre tappet lära mig hur jag egentligen skulle hålla racket. Tycker att han lyckades ganska bra och jag blev faktiskt lite bättre i slutet av "lektionen" även om min dåliga kondition började göra sig påmind.
  Senare på eftermiddagen åkte jag och Alice iväg till Birkastan som hade kvällsöppet ikväll. En massa små affärer hade små marschaller utanför dörrarna och bjöd kunderna på glögg. Riktigt mysigt var detnmen jag nöjde mig med att fönstershoppa.
   Ikväll ska vi mysa lite med svampmackor och varsin burk med Ben and Jerry-glass till efterrätt.     


image239                            image240

Kommentarer
Postat av: alida

BEDMINTON ÄR DET ROLIGASTE SOM FINNS! var du bra på det? ;)

2007-12-08 @ 17:47:29
Postat av: Sanna

Bra är väl ett starkt ord men :)

2007-12-09 @ 14:57:59
URL: http://sannaisabella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0