Christmas spirit

Har varit inomhus hela dagen och städat och fejat. Sängen är renbäddad och smutstvätten har trollats bort. Alltid den den nöjda känslan efteråt. Sängen känns så mkt mer inbjudande och golvet är blankt.
   Kvällen har varit ännu en glöggkväll med julklappsinslagning och lite planerande inför morgondagens julklappsshopping. Har redan bestämt tre julklappar men de två sista måste jag fundera lite till på.
  
Från att ha hatat det lätt smaksatta vatten som vissa kallar te så har jag nu gått och blivit en riktig teälskare. Lös-te är mkt godare än påste och jag har redan fått en favorit. Kobbs har en massa teer i fina påsar och smaken "himlagott" gör verkligen skäl för namnet. Det smakar persika och grädde och känns alldeles lent i munnen.
image257


Fick jag välja så skulle jag dricka mitt te i det här fina kopparna som Kerstin Tillberg har gjort:

image258


Kommentarer
Postat av: Alida

Du är ju som en tant hela du... :P

2007-12-14 @ 15:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0