En blommig hattask

Jag är hemma igen och allt jag kan tänka på är hur skönt det vore att ha något eget igen. Man får inte en lugn stund här men det var jag ju van vid förut. Har nog blivit lite bortskämd med tystnaden nu.

Här är några fina saker som jag skulle vilja omge mig med i min egen lilla lya.
image284

Ett fint smyckesskrin borde varje flicka ha.


image281

Sittpuffar är perfekta när man vill ha någonstans att vila fötterna eller om man behöver fler sittplatser när man har gäster.


image282
Hattaskar är både praktiska och fina. Vet inte om hattar är min grej men jag har gärna askarna framme.



image283
Utan en varm pläd är det ute med ett sånt kallblod som mig. Rejäla ska de helst vara också. Nästan som ett varmt täcke.

DesignDirekt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0