Äntligen sovmorgon

Det blev lite tjejkväll igår hos C. Vi spelade hennes dagsfärska Guitar hero-spel. Riktigt roligt, man kände sig som värsta proffsgitarristen när man lyckades pricka rätt, trots att vi körde på easy-nivån.  Efter det gjorde vi lite milkshakes och slängde oss i soffan för att titta på Djävulen bär Prada. Jag kände inte alls för att se den igen då den gjorde mig besviken redan första gången. Kläderna är inte ens speciellt snygga och Ugly betty är en mycket bättre variant på samma tema, dessutom med lite humor i. Det här är bara en en vanlig askungesaga med ett trist slut.
   A satt och irriterade sig hela tiden på att pojkvännen var så dryg som trackade ner på mode och tvingade henne att välja mellan honom och "sina väskor och skor". Jag uppfattar det som att A hade valt skorna :) Gick hem till L sen och kröp direkt ner i hans säng som var uppvärmd. Finns det något värre än kalla sängar? Vaknade ganska tidigt i morse men hann somna om ett par gånger då L verkade sova så gott. Brukar vanligtvis vara jag som somnar om gång på gång på gång, men idag  hade vi tydligen bytt roller. Sitter vid hans dator nu men om en stund ska vi ut på en "powerwalk"
 runt sjön. Hur mycket power det blir låter vi vara osagt så min kondition just nu ligger på minus 20. Lämnade det där med att motionera förra våren då jag hade min sista idrottstimme. Dessutom är hans ben ungefär en meter längre än mina så det är nästan omöjligt att hinna med hans jättesteg, Förstår nu hur du brukar känna, A ;) Tror att vi ska springa in en snabbis på nån loppis idag också. meddelar sen om jag hittar något mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0