Current obsessions



Läskigt korta kjolar - Bör helst bäras till skyhöga

klackar och en tröja med bar rygg.


image58




Köksgrejor- Slevar, vispar, skålar och maskiner. Jag

vill ha dem alla.



image59





Flingor med fil- mina magkatarrskänningar gör att jag

desperat försöker kurera mig med fil, och fil är ju

väldigt gott :)

image60



Regina Spektor - har lyssnat på henne ett bra tag nu

men tröttnar aldrig. Mina kompisar har börjat förstå

att jag är skev som dissar allt annat.


image61



L:s nacke - Älskar den perfekta välvningen och hur håret lockar sig där.

image64



Matlagning- Mitt exprimenterande i köket har blivit

extremare. Gjorde vårrullar för ett tag sen. Hur coolt

är inte det?


image65



Konstiga dokumentärer - Känns som att jag fastnat

framför alldeles för många sådana på senaste tiden. De

måste innehålla gravt missbildade människor,

överdimensionerade könsdelar och konstiga böjelser

eller tvångssyndrom. I'm addicted. 

image62
 

Inredningstidningar - När jag var tio år och de andra barnen läste Kalle Anka-tidningar så slukade jag inredningstidningar och skrev långa listor på hur mitt framtida hus skulle se ut. Nu är det mer legitmimt att läsa dem och jag har tillåtit mig att börja igen :)

image63


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0