Det sista

Måste bara påpeka hur härligt det är att det snart är sommar igen. Idag var den första riktigt varma dagen på länge och jag njöt verkligen av den. Värme är det bästa som finns och hellre svettas jag ihjäl än fryser ihjäl. L tycker att jag är knäpp som alltid fryser och  lindar jämt  in mig i en filt när vi ska se på tv hos honom. Lite är det nog för att det är mysigt också att kura ihop sig under den, men nu vill jag slänga allt vad filtar heter. Har bytt till sommartäcke och ska be pappa att sätta upp myggfönstret. Postar en bild på tårtan i morgon!

Här är en bild som gör mig riktig sommarnostalgisk. Jag och L på Ikea förra året. Bruna och sommarfräscha.

image68


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0