Städ och shopping

Vaknade sex i morse övertygad om att de skulle ringa och be mig jobba inom två timmar. Oron i kroppen gjorde att jag knappt kunde somna om men när jag tillslut lyckades var det ändå  med ett öga öppet.  Självklart ringde ingen så jag låg vaken helt i onödan och när jag lcykaeds masa mig upp ur sängen strax efter nio var det dags att sätta igång med städningen, mormor stod redan startklar. När vi var klara bestämde jag mig för att åka in till stan en sväng. Hade några böcker att lämna tillbaka osv. Glömde dock sedan huvudändamålet och shoppade lite i stället. Fyndade två snygga t-shirtar i vintervitt och svart på rea på Åhlens. (Kan lägga in en bild senare) och ett rostfritt decilitermått. Låter helknepigt att bara gå och köpa ett decilitermått sådär kanske men det är svårt att inte köpa saker när man vet att flytten närmar sig. Dessutom kan det nog inte skada att fylla på med saker eftersom. Har packat ner alla grejor jag köpt hittills i en kartong som snart är full. Blir nog minst en kartong till innan sommaren är över. Ska jobba väldigt mycket i sommar också så de större grejorna planerar jag at köpa med de pengarna. En säng, en soffa etc. Ska hålla utkik på blocket efter fynd. Nu ska jag och mamma ut på promenad, sen blir det Lost-marathon framför datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0