Helgen

Fredagen började med en tänkt utgång som utvecklades till hemmafest istället. Vi kollade på idol och Alice fick locka mitt hår halva kvällen. L simultanpluggade och hade roligt med oss samtidigt, hur han gjorde det kan bara han svara på, men kul var det iaf. Lite bilder kommer här:




I går kväll blev vi bjudna på mat av alicias släktingar på en jättemysig tapasrestaurang på norrlandsgatan. Åt kycklingspett med jordnötssås, souvlaki med tzatziki och klyftpotatis med aioli.
Börjar dregla igen bara jag tänker på det. Vi nöjde oss med tre rätter var men tapasmenyn med tio rätter att dela på låter ännu roligare.

Efter middagen blev det bio i form av "den man älskar", rätt sorgligt slut på en så bra kväll.

Den här morgonen har vi hunnit med en te-brunch med släktingarna och jag har hjälpt mina kära vänner att installera mirc. Har fixat en egen kanal till gänget som förhoppningsvis ska användas flitigt av samtliga :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vadå flitigt, jag skriver nu och ingen svarar :(

2007-10-14 @ 14:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0