IKEA

Har fått ganska bra ordning i lägenheten nu även om jag fortfarande inte har så mycket på väggarna. Behöver sättas upp lite hyllor både i köket och vardagsrummet, men det får vänta tills pappa tar dit slagborren. Betongväggar är inte att leka med. Har iaf köpt såna där tavelupphängningsgrejor med tre små spikar i som ska funka på betongväggar, så i morgon eftermiddag ska det spikas upp tavlor. Funderar på om jag ska städa badrummet också så blir det härligare att ta ett bad sen på kvällen. Annars så har jag jobbat i helgen så det här lär bli en lång vecka innan jag äntligen blir lite ledig igen. Medan jag suktar håller jag på att planera inköpen för IKEA-resan om två veckor.

Har ett par saker i åtanke som skulle passa in fint i lägenheten. Här är några:

image467image468

image469image470

image471

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0