Snart så..

Inflyttningen har skjutits upp till fredag men det gör inte så mycket då jag har tid till att köpa en del nödvändiga smågrejor innan. Har bestämt nu vilken gardin jag ska ha i köket. Eftersom det bara är ett litet vanligt köksfönster så räcker det med en rak kappa som jag lika gärna kan sy själv. Tänkte därför satsa på ett lite dyrare tyg då det bara är själva tyget som kostar. Astrid Sampes "Perssons kryddskåp" (som är inspirerat av min tavla med samma namn) blir en snygg färgklick i mitt vita kök. Tänkte först bara köpa kökshandduken men mamma kom med idén att jag kunde sy en hel gardin istället för inte så mkt mer pengar. Tror att det kommer bli riktigt snyggt och mönstret får ta mer plats på det här sättet.

Så här ser tyget ut som kökshandduk:

image464

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0