Badstämning

image454image455image456image457

Det finns ju som sagt att badkar i min nya lägenhet och där tänker jag spendera mkt tid. Perfekt efter en jobbig dag i skolan eller när man känner för att ha ett litet hemmaspa med tillhörande makeover, ansiktsmask och liknande. Det här är en serie från Åhlens med badskum, massageolja, doftljus och badolja. Det finns oliak dofter men just den här är kanel och vanilj. Låter väldigt gott. Måste gå och snusa på den på Åhlens tror jag. Hade den med Eucalyphtus förut mend en luktade en aning för friskt. Man blev snarare pigg än avslappnad av den och doften var lite för markant.

Ser framför mig älsklingen och jag, ett varmt bad med massor av skum, tända ljus och fotmassage. Så härligt :)

Kommentarer
Postat av: Photo life of me

Vilken underbar blogg du har, väldigt inspirerande! Har du beställt ifrån Carolyns Kitchen någon gång? Fungerar leveranserna?



MVH

2011-03-18 @ 11:46:26
URL: http://photolifeofme.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0