Bubbla

image434

Jag skulle vilja att min första bil var en bubbla. Det hör ni väl på namnet vilken fantastisk bil det skulle vara. Den skulle brumma på ett hemtrevligt och högljutt sätt och maxfarten skulle vara högst 120.
Min bubbla skulle dofta som en gammal bil, lite damm och cigarrer. Doftgranar skulle jag portförbjuda. Den skulle ha en bandspelare som man kunde spela blandband i och två små vindrutetorkare därfram som kämpade tillsammans mot regnet. Min bubbla skulle få ett namn också som börjar på B och har en vokal, men vilket vet jag inte än.


Kommentarer
Postat av: Simone

Sån vill jag också ha.. jag vill ha en "rund" bil.. skit häftigt.

2008-01-21 @ 01:00:10
URL: http://lovemethisyear.blogg.se
Postat av: johanna

Dom är jättegulliga, tills man får motorstopp på E4:an...

2008-01-21 @ 16:11:11
URL: http://bofink.blogg.se
Postat av: Anonym

max faten är 128, å bandspelare får du montera in då isåfall det som finns är en radio..

2012-08-14 @ 13:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0