Världens sötaste koppar

Jag var i Sundsvall idag och tog en runda på ikea för att komplettera till lägenheten. En bokhylla, några lampor och lite andra småsaker slank ned i vagnen och efter Ikea gick vi en stund bland affärerna i Birsta gallerian. Hittade en jättesöt klänning med blommor på från Vila som jag kommer att spendera mycket tid med i vår. På Lagerhaus fick jag syn på små tekoppar som var hur fina som helst. Kostade hundra kronor styck så jag tvekade lite innan jag bestämde mig för att vänta, men jag kan verkligen inte komma över dem. Skulle vara så kul att få bjuda hem klasskompisarna på afternoon tea med färgglada koppar och småkakor. Frågan är bara vilken färg man ska köpa? Kanske vore det roligast att ta två av varje färg :)


image485
Bilderna är snodda från niotillfem som hann blogga om dem före mig :P

image486

Helt underbara med guldhandtagen :)

Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

fint =)

2008-03-02 @ 18:33:08
URL: http://metrobloggen.se/HELENASCITY

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0