All over again

Också var helgen här igen och jag och älsklingen min pustar ut efter en intensiv vecka med lillasysterbesök. A ville bums ha praktik i Umeå på ett café och vi fick stå till förfogande med boende i den lilla ettan. Men finns det hjärterum så finns det ju som bekant stjärterum. Vi har lekt lite föräldrar under ett par dagars tid men det var ganska roligt också :) A fick följa med till några kända studenthäng såsom Ålidhems ica och vi hade filmkväll med hemmagjord youghurtglass och filmen "Big fish".

Idag åkte hon hem med bussen igen och jag färundrades över hur tyst det blev plötsligt, nästan lite tråkigt tyst. Men klädhögarna saknar jag inte... Idag borde jag egentligen ha börjat plugga på tentan som vi har på onsdag men jag åkte ned på stan istället och kollade in öppnandet av Monkibutiken. Stod utanför dörrarna med en bunch gymnasister och sprang girigt in och roffade åt mig några åtråvärda plagg en sekund efter att dörrarna öppnades. (Eller ok jag kröp under dörren lite)

 Köpte inget i slutändan, vilket kan ha berott på att kön till provrummet var milslång eller att drömskorna gjorde mig 180 cm lång men det blir nog en tur dit igen till veckan. Monki har mycket fint och jag skulle behöva några färgranna toppar till mina nya jeans. Acne hade lagerutförsäljning i Umeå i veckan och jag grävde fram ett par supersnygga jeans (Hex) ur drivorna. 70 procent rabatt, ett väldigt tillräckligt pris för en student. Jobbigt nog upptäckte jag att Whyred har en utförsäljning hör nästa vecka men då tror jag att det blir L som förhoppningsvis blir ett par jeans rikare.

Just nu håller jag som bäst på med att försöka vakna upp ur min paltkoma efter lasagnen jag åt nyss. Det är så fint väder nu så vi ska ut och gå en sväng längs älven.



Lillasyster på språng.





Ändernas hangout.




Kvällskyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0