Jag fyller år

Idag har varit en riktigt bra dag :) Mina gruppmedlemmar var extra snälla, bjöd mig på choklad och sjöng ja må hon leva. Fick sluta redan klockan tolv också så jag gick hem och lagade lite god pestopasta till mig och L. Han överraskade mig med tre vita liljor (Sanna betyder lilja) som får stoltsera på vardagsrumsbordet.   Åkte sedan ned på stan och mötte upp min kära mor. Vi strövade runt bland affärerna ett par timmar och åkte hungriga hem till L:s goda lasagne.

Jag fick öppna paket och fick fina presenter såsom en lyxig skärbräda, kokboken "Under valnötsträdet" av mina favoriter systrarna Bergenström och en fin förvaringslåda till mina tepåsar. Mamma hade också lyckats få tag på en otroligt smart lösning till mitt diskmedelsslöseri. En liten burk med diskmedel i. Den har ett hål i locket och man duttar borsten där så att man får lite, lite diskmedel på den när man behöver. Finns på Clas Ohlson. Supersmart!

Fick ett jättefint handmålat kort av Johanna idag också på posten. Otroligt hur sällan man får handskrivna brev på posten nuförtiden och vad glad man blir varje gång man får ett. Alice skickade med mig två paket till Umeå så att jag skulle få öppna lite presenter på födelsedagen. Hennes mamma hade varit snäll och köpt en påse lyxigt te till mig och i det andra paketet låg filmen "Big fish" av min favoritregissör: Tim Burton.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0